måndag 3 mars 2008

Jag scrappar det jag vill

Jag har en hel hög med foton som väntar på att få bli scrappade. Men jag scrappar de foton jag vill och bryr mig inte om att scrappa undan gamla foton innan jag tar nya. Jag tar de foton jag känner för och som kanske passar för nåt material jag vill använda. Nu har jag hållit på och scrappat dotterns femårsfoton från i höstas. Det kommer att bli flera LO:n från samma dag eftersom det finns så många foton jag vill använda. jag försöker hålla mig till rosa bling cardstock så att det åtminstone blir lite enhetligt.



(LO91)


(LO92)

4 kommentarer:

En salig blandning sa...

Hej!
Så kul att se dig och dina layouter här! Och så har jag lättare att kommentera också;)

Scrappar också det jag vill och känner för, för stunden. Klarar inte av att vara kronologisk, men jag önskar att jag fixade det:)

Ha det gott!

Anonym sa...

Därför tycker jag bättre om ringpärmarna än om andra album. Där är det så enkelt att sätt in LO:n i tidsordning

Anonym sa...

Hej! Tänkte bara komma in och hälsa på... Vilka fina bilder, de kommer ju bättre till sin rätt på Blogger. Kanske också enklare att sätta in foton här än på bloggen.fi? Kommer nog också att besöka din andra blogg i fortsättningen, det här scrappandet vet jag ingenting om...:o)

Anonym sa...

Vill du se mera så kom till MErjärv byahem i Kronoby på lördag mellan 10-15 så är vi säkert några som sitter där och scrappar.