lördag 14 juni 2008

Veckans skiss v 24



Jag tycker mycket om Veckans skiss. Det kommer ju nya skisser varje vecka med olika personer som gör dem. Deras skisser är annorlunda än de jag själv brukar göra. De är så rikssvenska på nåt sätt. Men jag brukar tycka om resultatet. Tyvärr har jag ännu inte lärt mig att en skiss är en skiss och att jag kan tolka den hur jag vill.

De vita krumelurerna på denna LO är egentligen restpapper som kommit när jag stansat ut border på HobbyRummets nya border till Revolution. Visst är det roligt med scrapträffar när man kan få tillgång till material man annars inte har tillgång till. Ser verkligen fram emot att HobbyRummet ska komma med sin information om när sommarscrapträffen blir av. Informationen borde komma någon gång efter midsommar.

Följande scrapträff i Merjärv blir tisdagen den 8 juli kl 18.00.

Inga kommentarer: