lördag 25 oktober 2008

Inspiroidu 26

Det är nog bra med inspiroidu-utmaningarna när de kommer en per vecka. Då får åtminstone jag gjort en LO varje vecka. Idag blir det troligen att styra bilen mot Karvat där HobbyRummet har 24-timmars scrapträff, från fredag kl. 18 till lördag kl. 18

Denna veckas utmaning bestod i att "hantera fotona", att våga gå lös på dem. Jag brukar nog ofta sandpappra mina foton så denna gång valde jag att göra en ram på samma sätt som modell-LO:n och dessutom skrapa fram titel och dokumentation på ett foto.

2 kommentarer:

xing sa...

Teksti sopii hienosti ylempään kuvaan!

Articsisters sa...

Tänkte bara tipsa dig om:
http://minbloggrunda.blogspot.com/

Jag får ibland frågor om vart man hittar vissa bloggar men jag har ju ingen koll på alla men det här är en bra idé.

Om du vill vara med så skriver du bara en kommentar.

Annars så struntar du bara i det.

Tvillevipp