fredag 27 februari 2009

Inspiroidu 43




Denna veckas inspiroidu kändes inte alls som en utmaning för mig. Jag tycker inte om utmaningar där det är fotona som kommer i fokus. Inspiroidu har haft många sådana på senaste tiden. Jag tycker om utmaningar som baserar sig på olika tekniker. Utmaningar baserade på foton blir så begränsande för mig, jag har de foton jag har hemma och jag framkallar många på en gång med jäman mellanrum. Och jag tänker INTE skaffa mig en fotoprinter bara för att kunna framkalla ett foto precis när jag vill ha det!!!

Men, när jag gick igenom mina foton måste jag ju ta det som passade bäst till denna utmaning. Detta foto skulle säkert inte ha använts till denna utmaning ifall jag haft ett bättre foto framkallat.

Utmaningen gick ut på att man skulle skrappa nåt som man aldrig kommer att glömma, men inte det som man skulle välja i först. Denna LO är tagen på en björnauktion, min första sådana och säkerligen min sista.

Inga kommentarer: