lördag 31 oktober 2009

Inspiroidu - månadens tävling oktober 2009

Den första månads utmaningen hos Inspiroidu handlar om att scrappa ett album till pappa på minst tio sidor med åtminstone fem foton. Man skulle ha med två egenhändigt gjorda dekorationer. Jag har doodlat på vit cardstock och sedan målat. Tre sådana dekorationer finns på mina sidor. Sedan har jag också virkat en blomma i yllegarn som dekoration. Bilderna är kraftigt censurerade eftersom jag inte vill sätt ut foton på mina simmande nära och kära. Jag valde att ta med ganska allmän journaling eftersom jag vill att dotterns pappa ska få sina egna minnesbilder när han får sitt album till farsdag.
Det är ju ett album till honom om han själv och dottern... de finns båda med på alla foton.
Förutom själva albumet ingick det även en presentförpackning och ett kort i utmaningen. Jag valde att dekorera en presentpåse. Toblerone faststiftat i kanterna och ännu mera inne i själva påsen. Kortet har jag också gjort ganska enkelt men jag tycker att det passar bäst så. Dottern är med och gratulerar på kortets baksida, därför så står det grattis pappa.








2 kommentarer:

Heidi sa...

Vilket jättejobb du lagt ner på albumet! Wau! Hoppas er pappa blir glad! :o) Vår pappa skulle nog uppskatta chokladen mest... ;o)

Anski sa...

Iloinen ja värikäs kokonaisuus, näyttää kivalle! :)