lördag 16 januari 2010

Scrappar fortfarande

Så här länge tror jag inte att det har varit paus i min scrapblogg sedan Inspiroidu-utmaningarna började komma. Jag har gjort alla utmaningar mellan 1 och 84, men sedan blev jag inte inspirerad mera så då lämnade utmaningarna oscrappade. Nu känner jag inget behov av att scrappa dem eftersom jag ändå inte har deltagit i alla. Tidigare var det lite så att eftersom jag deltagit i alla så tog det emot att inte fortsätta. Nu väntar jag bara på någon riktigt rolig utmaning som det känns roligt att göra... för scrappande ska ju vara roligt och inte att man måste.

Jag har nog scrappat även om jag inte lagt upp nåt foto. Idag var jag på scrapträff till Merjärv och där gjordes en LO. De senaste fyra dagarna har jag också scrappat mycket. Saldot denna vecka är hittills 11 LO och mera ska det bli. Den jag gjorde idag blev LO nr 401. Inga färska foton som scrappas utan foton från de två senaste åren...

Bilder kommer nån annan gång...

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen ett livstecken på den här sidan! Har nästan blivit orolig om du slutat med denna härliga hobby!

Väntar att få se dina alster...

Hälsn. Lena B