fredag 7 mars 2008

Skördetid och Familje Fest

Minnen återkommer... dagens LO heter skördetid och det är väl den som tar fram så många tårar i min ögonvrå idag. Tänk om jag vetat att det var sista gången i tröskan, det som redan hållit på tre år i rad... de där härliga skorpdopparna mina. Det är lite samma sak som med fotbollen... vem ska lillagumman nu tröska med nästa höst...

Nåja, bilderna måste scrappas. Skulle jag scrappat dem i höstas skulle de aldrig ha sett ut så här med en massa hjärtan. Men nu var jag bara tvungen att sätta dit dem. Tror nog att min scrapstil är den råddiga stilen. Dit med allt bara så ser vi hur det blir. Jag gör aldrig en skiss på förhand nuförtiden utan plockar bar dit olika papper och sånt...(LO97)



Även Familje Fest LO:n tog fram sådana tankar.
(LO95)

Inga kommentarer: