fredag 7 mars 2008

Scrapträff

Det blir scrapträff imorron lördag i Merjärv byahem, från cirka 10/11-tiden och vi brukar hålla på till 3-tiden. Det är fritt fram för den som vill att dyka in och scrappa eller annars bara titta på vad vi gör. Marika från Hobbyrummet brukar oftast delta. Såg på hennes blogg att hon nog menade komma imorron också fast först vid 12-tiden. Hon brukar ha med sig lite nya saker och grundmaterial, det behövs ju alltid. Jag tror det är första gången på länge som jag inte har en beställning att få när det är dags för scrapträff.
Välkomna Allihop imorron alltså!!!
Merjärv byahem

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul med din nya scrapblogg! :o) Är här inne och kikar nästan varje dag för att se om du lagt ut nån ny LO. Kommer inte på scrapträffen i morgon, fortsättningskuren i scrapbooking börjar ju nästa vecka så det blir att ordna så mycket barnvakt. Eller är det jag som inte kan vara ifrån henne, hmm... Ha det så roligt i morgon! // Heidi H.

Anonym sa...

Jag har ju haft ledigt och sedan varit sjukskriven så nu har jag faktist gjort en LO per dag, men när vardagen kommer emot så hinner jag nog inte scrappa lika mycket. Förra sommarledigheten scrappade jag också ganska mycket.

Det blir väl tre lördagar för mig denna månad som jag är i byahemmet, har nog fixat så att dottern kan vara hos sina faddrar en av lördagarna.

@sa sa...

Hejsan!

Kan du berätta åt mej vad scrap är för något? och hur gör man? det ser så roligt ut och snyggt blir det :)

Anonym sa...

måste bli ett eget inlägg eftersom det var så mycket jag ville skriva.